CRM în Q5 ERP

Managementul contactelor , oportunități, activități, calendar , istoric , etc

Cum funcționează ?

Păstrați-vă evidența demersurilor pe care le faceți înainte de ofertare prin funcțiile CRM oferite de Q5 ERP.  Agenda contactelor vă permite să centralizați toate informațiile despre potențialii cumpărători, sectiunea de oportunități vă afișează lead-urile cu șansele cele mai mari de concretizare, iar în calendarul integrat puteți să vă organizați toate întâlnirile pe care urmează să le aveti. 

Istoric activități

Puteti urmări istoricul corespondenței , telefoanelor , întâlnirilor  pe care le-ați intreprins , afișate cronologic .

Functionalitati

  • Managementul persoanelor de contact
  • Managementul oportunităților
  • Managementul activităților atribuite persoanelor de contact
  • Calendar pentru vizualizarea activităților
  • Istoricul activităților pe fiecare persoană de contact

GDPR

  • Acord de confidentialitate
  • Setari cookie

Acord de confidentialitate

Accesând acest website , vă exprimați acordul asupra politicii noastre de confidențialitate. Înainte de a accepta termenii , va rugăm sa consultați acestă pagină.   

Setari cookie

Accept cookie-uri