Prin modulul de management al vânzărilor, de la ofertă până la încasarea facturii, Q5 ERP este pregătit să deservească întregul flux Order to Cash.
Compuneți oferta direct din Q5 ERP, apoi expediați documentul către client pe e-mail dintr-un singur click. Transformați oferta în comandă de vânzare fermă în cazul în care oferta este acceptată de către client. Daca aveți produsele pe stoc , statusul comenzii va căpăta valoarea Livrabilă și se va colora în verde. Puteți emite factura direct din meniul comenzii.
Fie că este vorba despre Opencart, PrestaShop, Magento sau altă platformă de comerț online, Q5 ERP este pregătit să preia comenzile din magazinele virtuale și să le transforme în comenzi de vânzare în cadrul sistemului integrat. Sincronizarea rulează la o perioadă predefinită, informația fiind transmisă în ambele sensuri între cele două sisteme. Pe de o parte, comenzile online se vor regăsi în ERP, pe de altă parte stocurile disponibile și prețurile sunt trimise către magazinul online.
În cazul în care nu aveți încă un magazin online, puteți folosi extensia de comerț electronic integrată nativ în Q5 ERP, care crează instantaneu comanda de vânzare în sistemul integrat. Aflați mai multe detalii în modulul Extensie comert electronic al sistemului Q5 ERP.
În cazul fluxurilor întâlnite în centrele logistice, pe baza comenzilor de vanzare se pot crea dispoziții de livrare. Acest document ajunge în depozite, urmând ca reperele să fie identificate și livrate.
În Q5 ERP, dispoziția de livrare se crează din meniul comenzii de vânzare și se completează cu reperele și cantitătile aflate pe acestea (complet sau parțial). De asemenea, dispoziția de livrare va sta la baza ieșirilor din stoc, urmând ca fluxul să se încheie cu includerea ieșirilor de stoc pe factura emisă către client.