Extensia de comert electronic in Q5 ERP

Magazin online integrat, Sistem rating produse, AWB generat din ERP, Plati online

Cum functioneaza ?

De la oferta pana la incasarea facturii, Q5 ERP este pregatit sa deserveasca intregul flux Order to Cash.

Compuneti oferta direct din Q5 ERP, apoi expediati documentul catre client pe e-mail dintr-un singur click. Transformati oferta in comanda de vanzare ferma in cazul in care oferta este acceptata de catre client. Daca aveti produsele pe stoc , statusul comenzii va capata valoarea Livrabila si se va colora in verde. Puteti emite factura direct din meniul comenzii.

Q5 ERP poate fi Integrat cu platforme de comert online

Fie ca este vorba despre Opencart, PrestaShop, Magento sau alta platforma de comert online, Q5 ERP este pregatit sa preia comenzile din magazinele virtuale si sa le transforme in comenzi de vanzare in cadrul sistemului. Sistemul de sincronizare ruleaza la o perioada predefinita, informatia fiind transmisa in ambele sensuri intre cele doua sisteme. Pe de o parte comenzile online se vor regasi in ERP, pe de alta parte stocurile disponibile si preturile sunt trimise catre magazinul online.

In cazul in care nu aveti inca un magazin online, puteti folosi extensia de comert electronic integrata nativ in Q5 ERP, care creaza instantaneu comanda de vanzare in sistemul integrat. Aflati mai multe detalii in modulul de comert electronic al sistemului Q5 ERP.

Dispozitii de livrare

In cazul fluxurilor intalnite in centrele logistice,  pe baza comenzilor de vanzare se pot crea dispozitii de livrare. Acest document ajunge in depozite,  urmand ca reperele sa fie identificate si livrate. 

In Q5 ERP, dispozitia de livrare se creaza din meniul comenzii de vanzare si se completeaza cu reperele si cantitatile aflate pe acestea (complet sau partial). De asemenea, dispozitia de livrare va sta la baza iesirilor din stoc, urmand ca fluxul sa se incheie cu includerea iesirilor de stoc pe factura emisa catre client.

Functionalitati

  • Preluarea automată date clienți de pe site-ul MF si ANAF, verificarea periodică a bonității (calitate plătitor TVA, TVA la încasare, etc.)
  • Comenzi de vânzare (Oferta , Comanda, Comanda retur) cu status variabil
  • Consolidare comenzi vânzare
  • Preluare automată a prețurilor de vânzare din liste de preturi atribuite clienților
  • Facturare clienți cu descărcarea concomitenta a stocurilor
  • Facturare recurenta
  • Matrice de discount aplicabilă pe liste de preturi și intervale de timp
  • Livrări din stoc pe baza comenzilor de vânzare
  • Facturi proforma
  • Dispozitii de livrare
  • Evidența livrărilor parțiale pe fiecare comandă
  • Evidența încasărilor complete sau parțiale pentru fiecare factura de client
  • Note contabile automate pentru facturare, descărcare de gestiune, încasare, stornare, etc
  • Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în situații excepționale
  • Expedierea ofertelor, comenzilor și a facturilor prin e-mail, direct din sistem
  • Tipărire documente în format fizic sau PDF: comenzi, oferte, facturi, avize de expediție, etc
  • Facturarea electronică
  • Facturare directă (descărcarea gestiunii se face la momentul facturării sau adăugarea în factură a ieșirilor anterioare)
  • Vânzări în moneda locală sau străină, reglare diferență de curs
  • Interfață POS (vânzare + încasare + descărcare gestiune + emitere bon fiscal) - integrare cu casa de marcat.
  • Limita de creditare pentru clienți
  • Suport pentru TVA diferențiat pe clase de produse
  • Copiere conținut între comenzi