Regăsiți mai jos lista sintetică a posibilităților oferite de sistemul nostru integrat. Puteti afla mai multe detalii vizitând pagina fiecărui modul în parte.
Caracteristici generale
Dezvoltat in tehnologie web, accesibil prin orice browser
Interfata moderna, ergonomica, adaptabila la orice rezolutie ( desktop. laptop, tableta, telefon )
Acces in sistem pe baza de profile setate la nivel de grup de utilizatori
Sistem de plati si calcul cu pana la cinci monede straine configurabile cu preluarea automata a cursului de schimb
Adaptabil la diverse cerinte de particularizare specifice afacerilor beneficiarilor
Export nativ al datelor tabelare in Excel, CSV, PDF, Clipboard fiind permisa selectia campurilor .
Preluarea automată date clienți de pe site-ul ANAF, verificarea periodică a bonității (calitate plătitor TVA, TVA la încasare, etc.)
Comenzi de vânzare (Oferta , Comanda, Comanda retur) cu status variabil
Consolidare comenzi vânzare
Preluare automată a prețurilor de vânzare din listele de prețuri atribuite clienților
Facturare clienți cu descărcarea concomitentă a stocurilor
Facturare recurentă
Matrice de discount aplicabilă pe liste de prețuri și intervale de timp
Livrări din stoc pe baza comenzilor de vânzare
Evidența livrărilor parțiale pe fiecare comandă
Evidența încasărilor complete sau parțiale pentru fiecare factura de client
Note contabile automate pentru facturare, descărcare de gestiune, încasare, stornare, etc
Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în situații excepționale
Expedierea ofertelor, comenzilor și a facturilor prin e-mail, direct din sistem
Tipărire documente în format fizic sau PDF: comenzi, oferte, facturi, avize de expediție, etc
Facturarea electronică
Facturare directă (descărcarea gestiunii se face la momentul facturării sau adăugarea în factură a ieșirilor anterioare)
Vânzări în moneda locală sau străină, reglare diferență de curs
Interfață POS (vânzare + încasare + descărcare gestiune + emitere bon fiscal) - integrare cu casa de marcat.
Limita de creditare pentru clienți
Suport pentru TVA diferențiat pe clase de produse
Copiere conținut între comenzi
Dispoziții de livrare
Managementul achizițiilor
Preluarea automată date clienți de pe site-ul ANAF, verificarea periodică a bonității (calitate plătitor TVA, TVA la încasare, etc.)
Comenzi de vânzare (Oferta , Comanda, Comanda retur) cu status variabil
Consolidare comenzi vânzare
Preluare automată a prețurilor de vânzare din listele de prețuri atribuite clienților
Facturare clienți cu descărcarea concomitentă a stocurilor
Facturare recurentă
Matrice de discount aplicabilă pe liste de prețuri și intervale de timp
Livrări din stoc pe baza comenzilor de vânzare
Evidența livrărilor parțiale pe fiecare comandă
Evidența încasărilor complete sau parțiale pentru fiecare factura de client
Note contabile automate pentru facturare, descărcare de gestiune, încasare, stornare, etc
Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în situații excepționale
Expedierea ofertelor, comenzilor și a facturilor prin e-mail, direct din sistem
Tipărire documente în format fizic sau PDF: comenzi, oferte, facturi, avize de expediție, etc
Facturarea electronică
Facturare directă (descărcarea gestiunii se face la momentul facturării sau adăugarea în factură a ieșirilor anterioare)
Vânzări în moneda locală sau străină, reglare diferență de curs
Interfață POS (vânzare + încasare + descărcare gestiune + emitere bon fiscal) - integrare cu casa de marcat.
Limita de creditare pentru clienți
Suport pentru TVA diferențiat pe clase de produse
Copiere conținut între comenzi
Dispoziții de livrare
Gestiunea stocurilor
Nomenclatoare articole
Nomenclatoare depozite
Metode de evaluare: FIFO, LIFO, lot selectat
Grupe de produs
Nivel de reaprovizionare (stoc minim) pentru fiecare produs
Posibilitate de setare produse alternative
Intrări și ieșiri în stoc pe baza comenzilor existente în sistem
Intrări și ieșiri directe (independente) cu posibilitatea scanării coduri de bare
Transferuri stoc cu posibilitatea scanării codurilor de bare
Propuneri de aprovizionare în funcție de vânzările preconizate, stocuri minime, pe furnizori tradiționali sau alternativi, în funcție de preț sau termene livrare
Raport modificare prețuri de achizitie
Managementul producției
Comanda de producție cu introducere produse finite, materii prime și consumabile, operațiuni, produse reziduale
Note contabile automate, predefinite, pentru tranzacții de stoc (intrări, ieșiri, transferuri) și cele financiare (facturi furnizori și clienți, încasări , plăți, amortizări, salarii), cu previzualizare și posibilitate modificare
Note contabile manuale cu posibilitatea salvării de șabloane
Imobilizări : amortizare liniară, degresivă, accelerată. Calcul automat în baza planului de amortizare. Fișa mijlocului fix.
Deconturi cheltuieli
Balanța de verificare și fișa de cont
Bugete multiple la nivel de conturi și dimensiuni contabile, preluarea bugetului din anul precedent
Raport P & L - profit si pierdere, Cash flow
Diferente automate curs valutar
Prelucrare automata a extraselor de cont prin importul fisierului in format tabelar.
Declaratii vamale de import
Declaratii fiscale : D300, D390, D394
Salarizare
Calculul salarial de la salariul net negociat sau de la salariul brut conform legislației în vigoare
Generare automată a declarațiilor conform ultimelor norme legale (112, 205)
Calculul automat al tuturor tipurilor de concediu
Calcul timp lucrat și perioade de indisponibilizare
Posibilitatea de a gestiona elementele salariale pe centre de cost și raportări ale cheltuielilor salariale pe centre de cost
Pontaj cu preluarea orelor lucrate în comenzile de service și introducerea orelor din producție, proiecte
Planificare concedii de odihnă
Opțiune de trimitere a fluturașilor de salariu pe email
Generare state de plata
Gestionare tichete de masă și tichete cadou
Introducere avansuri (sumă fixă, procentual din brut sau procentual din net)
Calcul automat deduceri și contribuții
Facilități pentru construcții
Contracte
Șabloane contracte personalizate cu generarea automată a acestora în format Word
Definirea perioadelor de lucru (zi, noapte, weekend) și a tarifelor de service aferente în funcție de client
Acte adiționale la contracte
Conectarea cu modulele financiare prin preluarea din contracte a condițiilor si eșalonărilor de plată, termene de plată și de livrare , alte informații relevate
Managementul contactelor - CRM
Managementul persoanelor de contact
Managementul oportunitatilor
Managementul activitatilor atribuite persoanelor de contact
Calendar pentru vizualizarea activitatilor
Istoricul activitatilor pe fiecare persoana de contact
Parc auto si utilaje
Mijloace de transport cu date despre masina, inmatriculare
Evidenta asigurari cu alerte
Evidenta kilometri de bord
Grafic km parcursi pe luni
Raport km parcursi comparativ cu km service si calcul consum combustibil
Definirea utilajelor in sistem
Includerea utilajelor in oferte, comenzi
Calendarul disponibilitatii utilajelor
Extensie comert electronic
Magazin online integrat nativ cu sistemul ERP
Comenzi de vanzare cu afisarea disponibilitatii in stoc a reperelor
Facturare din comanda
Generare AWB direct din ERP ( Fan Courier )
Plati online Mobilpay
Sistem rating al produselor cu confirmarea achizitei la recenzie