Funcționalități Q5 ERP | Vânzări, Achiziții, Producție, Proiecte, Service
Regăsiți mai jos lista sintetică a funcționalităților oferite de sistemul nostru integrat. Puteti afla mai multe detalii vizitând pagina fiecărui modul în parte.
Caracteristici generale
Dezvoltat in tehnologie web, accesibil prin orice browser
Interfata moderna, ergonomica, adaptabila la orice rezolutie ( desktop. laptop, tableta, telefon )
Acces in sistem pe baza de profile setate la nivel de grup de utilizatori
Sistem de plati si calcul cu pana la cinci monede straine configurabile cu preluarea automata a cursului de schimb
Adaptabil la diverse cerinte de particularizare specifice afacerilor beneficiarilor
Export nativ al datelor tabelare in Excel, CSV, PDF, Clipboard fiind permisa selectia campurilor .
Panou de control cu diversi indicatori : sold casă și bancă, total achiziții și vânzări, total facturi neîncasate, etc
Manager documente integrat, posibilitatea încărcării pe server al facturilor de furnizor, fișierelor din proiecte, etc
Profile personalizate pentru fiecare utilizator
Personalizare alerte pe email și în aplicație la nivel de profil sau de utilizator
Agendă evenimente cu posibilitate de adăugare evenimente noi
Personalizare evenimente la nivel de profil sau de utilizator
Utilitare sistem: verificare note contabile și corelații contabile, verificare rezervări, integritate stocuri, verificare liste inventar
Culoare interfață și limbă interfață la nivel de utilizator
Nivel de reaprovizionare (stoc minim) pentru fiecare produs
Posibilitate de setare produse alternative
Intrări și ieșiri în stoc pe baza comenzilor existente în sistem
Intrări și ieșiri directe (independente) cu posibilitatea scanării coduri de bare
Transferuri stoc cu posibilitatea scanării codurilor de bare
Propuneri de aprovizionare în funcție de vânzările preconizate, stocuri minime, pe furnizori tradiționali sau alternativi, în funcție de preț sau termene livrare
Note contabile automate, predefinite, pentru tranzacții de stoc (intrări, ieșiri, transferuri) și cele financiare (facturi furnizori și clienți, încasări , plăți, amortizări, salarii), cu previzualizare și posibilitate modificare
Note contabile manuale cu posibilitatea salvării de șabloane
Imobilizări : amortizare liniară, degresivă, accelerată. Calcul automat în baza planului de amortizare. Fișa mijlocului fix.
Deconturi cheltuieli
Balanța de verificare și fișa de cont
Bugete multiple la nivel de conturi și dimensiuni contabile, preluarea bugetului din anul precedent
Raport P & L - profit si pierdere, Cash flow
Diferente automate curs valutar
Prelucrare automata a extraselor de cont prin importul fisierului in format tabelar.
Șabloane contracte personalizate cu generarea automată a acestora în format Word
Definirea perioadelor de lucru (zi, noapte, weekend) și a tarifelor de service aferente în funcție de client
Acte adiționale la contracte
Conectarea cu modulele financiare prin preluarea din contracte a condițiilor si eșalonărilor de plată, termene de plată și de livrare , alte informații relevate
Preluarea articolelor din contacte în comenzile de vânzare