Q5 ERP în activitatea de service

Prin intemediul comenzilor Q5 ERP service se poate ține evidența diverselor tipuri de  intervenții efectuate de tehnicieni : service plătit, mentenanțe, garanții . În oricare astfel de comandă se pot introduce informații despre manoperă , piese de schimb și alte costuri adiționale ( transport , diurne, cazări ) , acestea fiind legate direct de obiectul intervenției de service. Astfel se poate genera un istoric de service pentru fiecare echipament care a necesitat lucrări de reparații sau întreținere.

Echipamentele care urmează să primească activități de service sunt tratate ca active rulante in Q5 ERP. Activele rulante se pot defini din momentul în care se iau în evidență ( intrării în stoc ), se etichetează prin serii interne sau pot păstra seria de furnizor, apoi sunt supuse vânzării și intră în perioada de garanție. Tot acest proces este trasabil in sistem , iar tehnicienii vor cunoaște mereu situația echipamentului atunci când execută lucrări de service asupra lui. 

Portalul de service mobil Qubiservice completează digitalizarea  fluxului de service prin înregistrarea în format electronic a raportului de intervenție, preluarea reclamațiilor de la clienți sub forma de tichete, conectarea cu stații GPS , etc. Qubiservice și Q5 ERP funcționează ca o platformă integrată, rapoartele de service din portal fiind tranformate în comenzi de service in sistemul ERP.