Vă prezentăm
Managementul achizițiilor
Service Management
Managementul producției
Managementul proiectelor
Managementul contractelor
Gestiunea stocurilor
Contabilitate
Salarizare
Flotă auto
CRM
Extensia de comerț electronic în Q5 ERP
Q5 Mobile service ( Qubiservice ) FSM
Toate aceste aplicații ERP prezintă atât funcționalități standard , cât și adaptări cerute dealungul timpului de clienții nostri. Modulul de Service Management a fost dezvoltat in permanență și personalizat pentru companii cu activități de service prestate în locațiile clienților ( Field Service Management ) .

Câte module ERP sunt necesare pentru o acoperire adecvată a afacerii ?
Depinde de mai mulți factori , în funcție de nivelul de detaliere în raportări, personalul pe care îl aveți la dispoziție și , bineînțeles , bugetul pe care îl alocați investiției . Alocarea resurselor companiei în utilizarea aplicațiilor ERP trebuie să asigure un balans fin între eficiență , performanță și timpul acordat input-ului de date in sistemul integrat. Concret, daca completarea unui raport de service pe teren durează mai mult decât intervenția în sine, e clar că va exista o fisură în buna desfășurare a activității de service. Păstrarea unei proporții optime a informațiilor relevante poate să fie una din cheile unei implementări reușite.

Selectia aplicațiilor ERP în implementarea sistemelor integrate trebuie să fie o decizie inteligentă, efectele urmând sa fie vizibile pe termen lung.