A lucra într-un sistem integrat presupune atenție și responsabilitate. Fiecare operație aduce cu sine modificări importante , de a căror acuratețe depinde optima funcționare a întregului program. Din acest motiv, suntem total implicați în a oferi utilizatorilor sistemului nostru integrat cele mai utile instrumente adiționale care să-i ușureze exploatarea ERP-ului.
WIKI Q5 ERP – sistemul de Knowledge Sharing Q5 ERP
Am construit o platforma online de partajare a informațiilor în sistem wiki , actualizată permanent, în care sunt explicate funcționalitătile , sunt definite proceduri și diverse cazuri de bune practici . Fiecare client are acces la o zona definita special pentru el, unde își poate crea propriile documente. Orice membru al platformei poate accesa informațiile și poate aduce comentarii utile.
LUNA – sistemul intern de management al sugestiilor si reclamațiilor
Am dezvoltat de la zero propria platforma prin care utilizatorii pot anunța problemele întâlnite sau pot face recomandări legate de funcții pe care le-ar dori existente în sistem. Acestea sunt preluate sub forma de carduri, permit atașarea de imagini sau adăugarea de comentarii. Aceste carduri sunt mutate în diversele stadii de rezolvare, la momentul transferului fiind expediate mesaje e-mail inițiatorului. In cuprinsul fiecărui card avem cronologia acestuia, pentru o transparență desăvârșită.
Asistență în timp real prin sisteme de partajare a ecranului
Echipa noastră de asistență răspunde promt în situațiile în care utilizatorul întâmpină dificultăți. Folosim sisteme online de partajare a ecranului ( avem o camera proprie pe server Jitsi sau prin alte metode similare – Zoom, Teams, etc ) pentru a îndruma eficient și a rezolva eventualele probleme apărute.