Skip to content

Managementul service-ului

Oferte | Comenzi de service | Centralizatoare | Facturare comenzi service | Integrare Qubiservice

Comanda de service compusă din materiale, manopera și costuri

Cum funcționează service management în Q5 ERP?

În comanda de service din Q5 ERP puteți înregistra informații despre activitățile de manoperă, materialele și alte costuri pe care le presupune intervenția de service, asigurând un service management eficient. Definiți nomenclatorul de activități apoi introduceți orele lucrate,  materialele aflate în gestiunea tehnicianului care au fost folosite în lucrare, adăugați costurile aferente deplasării. Toate aceste elemente pot fi facturabile sau pot rămâne doar înregistrate ca și costuri. Astfel, Q5 ERP oferă toată flexibilitatea de care aveți nevoie pentru a opera garanții, mentenanțe sau intervenții de service plătit. Sau orice combinație între ele.

Definirea unui activ rulant

Activele rulante în comanda de service

În cuprinsul comenzii de service, activul rulant reprezintă obiectul interventiei  , adică exact  echipamentul la care se efectuează lucrarea de service.  Q5 ERP gestionează întreg scenariul în care un echipament este achiziționat, apoi vândut către un client, urmând ca ulterior vânzării să primească  activități de mentenanță  , service în garanție sau post garanție.

Abordarea orientată pe obiectul de service ( activul rulant ) va permite afișarea istoricului de service, a operațiunilor desfășurate asupra acestuia, a subcomponentelor care au avut nevoie de reparații, a perioadei de garanție, etc.

Mentenanțe de tip checklist programate în viitor

Dacă aveți activități de verificare presupunând o simplă bifă (activitate efectuată sau nu), Q5 ERP este gata sa vă rezolve această necesitate prin simpla activare a unei functionalități. Nu mai este nevoie să accesați conținutul comenzii, fereastra în care apar activitățile spre a fi marcate se va deschide direct din meniul principal.

Integrare nativă Qubiservice

Qubiservice este un sistem de înregistrare a activităților de service desfășurate de tehnicieni în locațiile clientului. ( Field Service Management ). Dezvoltat in tehnologie web la fel ca Q5 ERP, Qubiservice completează fluxul de service din companie asigurând evidența reclamațiilor sub formă de tichete și deschiderea rapoartelor de service , acestea urmând a fi completate de catre angajații trimiși la intervenție sau de către subcontractori.

Rapoartele de lucru din Qubiservice se transformă în comenzi de service Q5 ERP, ele fiind supuse ulterior descărcării de gestiune și facturării.

Funcționalități

  • Seturi de date tehnicieni, locații client, mașini și obiecte de service
  • Comenzi de service de diferite tipuri : Service plătit, Garanții, Mentenanțe, Punere în funcțiune, etc.
  • Evidenta materialelor, activităților de manopera și a altor costuri în comanda de service
  • Descărcări stocuri pe baza comenzilor de service
  • Facturarea comenzilor de service
  • Integrare nativă cu portalul de service Qubiservice
  • Centralizatoare manoperă tehnicieni
  • Normare activitate și evidențiere status
  • Raport marja comenzi de service
  • Urmărirea istoricului de service
  • Oferta service
  • Generarea automată a tichetelor de mentenanta la datele prevăzute în contracte
  • Centralizatoare pentru clienți
  • Centralizatoare pentru subcontractori
  • Alocare activități pentru calcul automat
  • Integrare Service Channel prin API