Skip to content
Home » Blog » Cinci informații rapide despre Q5 ERP

Cinci informații rapide despre Q5 ERP

1. In ce industrii se poate implementa Q5 ERP ?

Avem implementări în retail, producție, service , management al proiectelor și al contractelor. Q5 ERP este un sistem versatil , adaptabil la cerințele afacerii dumneavoastră.

2. Ce maturitate are suita Q5 ERP ?

Dezvoltăm și implementăm produsul din 2017 . Fiecare an a adus îmbunătățiri și stabilitate sistemului.

3. Ce avantaje îmi oferă mentenanța produsului?

Mentenanța anuală a produsului ( in valoare de 10% din prețul contractual ) nu este obligatorie dar recomandată, în special în cazul în care alegeți module de contabilitate și salarizare, unde actualizările legislative sunt frecvente.

Contractul de mentenanță acoperă :

  • actualizări de produs, inclusiv cele legislative
  • suport și asistență nelimitate
  • backup extern al bazei de date
  • discount la dezvoltări personalizate

4. Care sunt etapele unei implementari si cat dureaza?

Implementăm suita Q5 ERP respectând proceduri clare, fiind permanent în contact cu beneficiarul. Pașii necesari unui proiect de implemenare de succes sunt următorii :

  • definirea scopului implementării, analiza modului în care compania beneficiară își desfașoară activitățile, crearea unui document în care se specifică în detaliu cum acoperă sistemul ERP fluxurile de lucru proprii organizației și care este cuantumul dezvoltărilor suplimentare ( dacă e necesar ). Acest document se va prezenta beneficiarului pentru revizuire si aprobare.
  • inițializarea unei companii de test pe serverele noastre unde beneficiarul poate încerca toate funcționalitățile puse la dispoziție de sistem.
  • pregătirea serverului de producție, instalarea sistemului, configurarea, parametrizarea și importul nomenclatoarelor ( furnizori, clienți, articole, plan conturi, etc ). Importul trazacțiilor inițiale ( stocuri inițiale, balanta inițială, mijloace fixe, facturi în sold , etc )
  • școlarizarea utilizatorilor și testarea finală
  • Go Live – începerea lucrului efectiv

În funcție de complexitatea implementării, aceasta poate dura între 3 și 12 luni.

5. Sub ce tip de licențiere se implementează sistemul ?

Sistemul se licentiază per companie, nu per utilizator. Asta înseamnă că puteți adăuga utilizatori în orice moment, nu există o limită impusă.

Dacă veți dori sa folosiți sistemul pentru o altă companie, va trebui să achiziționați o nouă licență la un discount care poate ajunge la 50%.

Join the conversation

Your email address will not be published. Required fields are marked *