Skip to content

Q5 Mobile service ( Qubiservice ) FSM

înregistrare reclamații sub formă de tichete | Rapoarte de service create pe telefon sau tableta | GPS | Integrare Service Channel

Q5 Mobile service - imagine de ansamblu
Q5 Mobile Service – imagine de ansamblu
Q5 Mobile Service - Rapoarte de interventie
Q5 Mobile Service – rapoarte de interventii

Q5 Mobile Service – un sistem FSM în cloud

Q5 Mobile Service, cunoscut anterior sub numele Qubiservice, este un sistem de organizare a activității de service care se desfășoară în locațiile clienților ( FSM – Field Service Management ) și care presupun înregistrarea manoperei, materialelor și costurilor aferente intervenției. Tehnicienii se conectează în sistem prin intermediul telefoanelor smart sau tabletelor și completează rapoartele de intervenție deschise pe baza sesizărilor formulate de clienți. Sistemul înlocuiește fișele de lucru completate pe hârtie cu versiunea electronică.

Aplicația poate funcționa ca o extensie a sistemului integrat Q5 ERP sau de sine stătător.

Q5 Mobile Service – imagine de ansamblu
Q5 Mobile Service – rapoarte de interventii

Ce beneficii oferă ?

  • Servicii imbunătățite pentru clienți prin preluarea sesizărilor / reclamațiilor sub formă de tichete. Acestea pot fi introduse in sistem de către dispeceri, tehnicieni sau prin mail la o adresă de email dedicată.
  • Decizii rapide de programare a intervenției prin consultarea calandarului disponibilității tehnicienilor.
  • Crearea rapoartelor de service în formă electronică de pe dispozitive mobile ( smartphone sau tabletă ) cu înregistrarea manoperei , materialelor folosite și a altor costuri ( cazări, diurne, transport ).
  • Istoricul intervențiilor de service pe fiecare serie de echipament.
  • Nomenclatoare de activități manoperă, materiale și costuri.
  • Împărțirea în elemente facturabile și nefacturabile pentru acoperirea diverselor scenarii de service : service plătit, garanții, mentenanțe, full service, etc
  • Multiple roluri de acces : dispecer, tehnician, validatori.
  • Integrare cu aplicații GPS sau dispozitive GPS. Posibilitate integrare aplicații externe GPS prin API.
  • Integrare Service Channel ( interogări workorder alocat, check in / check out tehnician , emitere factură ).
  • Încărcare documente și fotografii legate de rapoarte de service.

Funcționalități

Functionalitateversiune integrata cu Q5 ERPversiune standalone
Tichete înregistrare reclamațiiDADA
Înregistrare tichete via e-mailDADA
Înregistrare rapoarte de intervențieDADA
Urmărire GPSDADA
Rapoarte manoperă, materiale, costuriDADA
Încărcare fișiereDADA
Istoric intervenții service pe utilajDANU
Integrare Service ChannelDANU
Centralizatoare rapoarte serviceDANU
Descărcare gestiune depozite tehnicieniDANU
Facturare rapoarte serviceDANU
Diagrama instalațieiDANU
Acces aplicații externe prin APIDADA