Skip to content

Gestiunea stocurilor

Intrări, ieșiri și transferuri stoc | Previzionări | Stocuri minime | Necesar aprovizionare

Introducerea unei recepții în Q5 ERP

Cum funcționează ?

Gestiunea stocurilor , prin toate tranzacțiile care o compun (intrări, ieșiri și transferuri de stoc) , se află integrată în toate fluxurile din Q5 ERP care presupun miscări de articole stocabile. Respectând principiile procedurilor din organizație, modulul de evidență a stocurilor va oferi un plus organizare și control, oferind o imagine clară asupra operațiunilor din depozite. Q5 ERP va arăta mereu stocurile fizice, cele disponibile, trasabilitatea fiecărui lot, cantitățile comandate și nerecepționate (sau nelivrate) si alte informații utile. 

Propuneri de cumpărare în Q5 ERP

Stabilirea necesarului de aprovizionare

Având sursele în  zona de vânzări , service , producție sau contracte, sistemul Q5 ERP va compara stocurile cu cantitățile comandate și va anunța ce repere trebuie aprovizionate și în ce cantități. Mai mult decât atât, sistemul va genera automat propuneri de cumpărare prin gruparea pe comenzile de cumparare a materialelor care provin de la același furnizor. Doriti să aprovizionați de la alți furnizori? Printr-o simplă opțiune, veți avea la dispoziție posibilitatea de a opta între furnizorul traditional și cei alternativi pentru fiecare articol în parte, fiindu-vă afișate și informații legate de pretul de cumpărare si termenul de livrare.

Niveluri de reaprovizionare

Stocuri minime în Q5 ERP

Gestiunea stocurilor , prin toate tranzacțiile care o compun (intrări, ieșiri și transferuri de stoc) , se află integrată în toate fluxurile din Q5 ERP care presupun miscări de articole stocabile. Respectând principiile procedurilor din organizație, modulul de evidență a stocurilor va oferi un plus organizare și control, oferind o imagine clară asupra operațiunilor din depozite. Q5 ERP va arăta mereu stocurile fizice, cele disponibile, trasabilitatea fiecărui lot, cantitățile comandate și nerecepționate (sau nelivrate) si alte informații utile. 

Funcționalități

  • Nomenclatoare articole stocabile
  • Nomenclatoare depozite
  • Metode de evaluare: FIFO, LIFO, lot selectat
  • Grupe de produs
  • Nivel de reaprovizionare (stoc minim) pentru fiecare produs
  • Posibilitate de setare furnizori alternativi
  • Intrări și ieșiri în stoc pe baza comenzilor existente în sistem
  • Intrări și ieșiri directe (independente) cu posibilitatea scanării coduri de bare
  • Transferuri stoc cu posibilitatea scanării codurilor de bare
  • Propuneri de aprovizionare în funcție de vânzările preconizate, stocuri minime, pe furnizori tradiționali sau alternativi, în funcție de preț sau termene livrare