Skip to content
Home » Funcționalități Q5 ERP 

Funcționalități Q5 ERP 

Regăsiți mai jos lista sintetică a funcționalităților oferite de sistemul nostru integrat. Puteti afla mai multe detalii vizitând pagina fiecărui modul în parte. 

Caracteristici generale

  • Dezvoltat în tehnologie web, accesibil prin orice browser
  • Interfață modernă, ergonomică, adaptabilă la orice rezolutie ( desktop. laptop, tabletă, telefon )
  • Acces în sistem pe bază de profile setate la nivel de grup de utilizatori
  • Sistem de plăți și calcul cu până la cinci monede străine, configurabile, cu preluarea automată a cursului de schimb
  • Adaptabil la diverse cerințe de particularizare specifice afacerilor beneficiarilor
  • Export nativ al datelor tabelare în MS Excel, CSV, PDF, Clipboard fiind permisă selecția câmpurilor
  • Panou de control cu diverși indicatori : sold casă și bancă, total achiziții și vânzări, total facturi neîncasate, etc
  • Manager documente integrat, posibilitatea încărcării pe server al facturilor de furnizor, fișierelor din proiecte, etc
  • Profile personalizate pentru fiecare utilizator
  • Personalizare alerte pe email și în aplicație la nivel de profil sau de utilizator
  • Agendă evenimente cu posibilitate de adăugare evenimente noi
  • Personalizare evenimente la nivel de profil sau de utilizator
  • Utilitare sistem: verificare note contabile și corelații contabile, verificare rezervări, integritate stocuri, verificare liste inventar, etc
  • Culoare interfață și limbă interfață la nivel de utilizator
Managementul vânzărilor

  • Preluarea automată date clienți de pe site-ul ANAF, verificarea periodică a bonității (calitate plătitor TVA, TVA la încasare, etc.)
  • Comenzi de vânzare (Oferta , Comanda, Comanda retur) cu status variabil
  • Consolidare comenzi vânzare
  • Preluare automată a prețurilor de vânzare din listele de prețuri multimonedă atribuite clienților
  • Facturare clienți cu descărcarea concomitentă a stocurilor
  • Facturare recurentă
  • Matrice de discount aplicabilă pe liste de prețuri și intervale de timp
  • Livrări din stoc pe baza comenzilor de vânzare
  • Evidența livrărilor parțiale pe fiecare comandă
  • Evidența încasărilor complete sau parțiale pentru fiecare factura de client
  • Note contabile automate pentru facturare, descărcare de gestiune, încasare, stornare, etc
  • Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în situații excepționale
  • Expedierea ofertelor, comenzilor și a facturilor prin e-mail, direct din sistem
  • Tipărire documente în format fizic sau PDF: comenzi, oferte, facturi, avize de expediție, etc
  • Facturarea electronică
  • Facturare directă (descărcarea gestiunii se face la momentul facturării sau adăugarea în factură a ieșirilor anterioare)
  • Vânzări în moneda locală sau străină, reglare diferență de curs
  • Interfață POS (vânzare + încasare + descărcare gestiune + emitere bon fiscal) – integrare cu casa de marcat.
  • Limita de creditare pentru clienți
  • Suport pentru TVA diferențiat pe clase de produse
  • Copiere conținut între comenzi
  • Confirmare comenzi
  • Dispoziții de livrare
  • Calendarul livrărilor
  • Autofactura pentru avansuri achitate sau recepții fără factură
  • Facturi proforma cu transformarea automată în facturi fiscale
  • Export facturi in format xml DocProcess
  • Avertizări prin email facturi clienți neplătite
Managementul achizițiilor

  • Preluarea automată date furnizori de pe site-ul ANAF, verificarea periodică a bonității (calitate plătitor TVA, TVA la încasare, etc.)
  • Comenzi de cumpărare, consolidare comenzi cumpărare
  • Recepții pe baza comenzilor de cumpărare
  • Evidența recepțiilor parțiale pe fiecare comanda
  • Posibilitatea generării de etichete coduri bare la recepție
  • Înregistrare facturi furnizori cu înregistrarea concomitentă a recepțiilor
  • Preluarea automată a prețului de cumpărare cu posibilitatea actualizării acestuia în funcție de ultima recepție
  • Evidența plăților complete sau parțiale pentru fiecare factură de furnizor
  • Previzualizarea notelor contabile înainte de generare cu posibilitatea modificării în cazul excepțiilor
  • Verificarea periodică a situației furnizorului pe site-ul ANAF
  • Tipărire documente: comenzi, NIR, etc
  • Rapoarte și statistici cumpărări : Top 20 furnizori, Furnizori neplătiți , Evoluție preț cumpărare articole, etc
  • Aprovizionare directă (recepția se face concomitent cu înregistrarea facturii de la furnizor)
  • Copiere conținut între comenzi
  • Raport modificare prețuri de achiziție
  • Import liste prețuri furnizori cu trepte de adaos și actualizarea prețurilor de vânzare
  • Facturi furnizor cu recepție ulterioară
  • Calendarul recepțiilor
  • Sabloane facturi furnizori
  • Facturi proforma cu transformarea automată în facturi fiscale
  • Import facturi in sold
Gestiunea stocurilor

  • Nomenclatoare articole
  • Nomenclatoare depozite
  • Metode de evaluare: FIFO, LIFO, lot selectat
  • Grupe de produs
  • Nivel de reaprovizionare (stoc minim) pentru fiecare produs
  • Posibilitate de setare produse alternative
  • Intrări și ieșiri în stoc pe baza comenzilor existente în sistem
  • Intrări și ieșiri directe (independente) cu posibilitatea scanării coduri de bare
  • Transferuri stoc cu posibilitatea scanării codurilor de bare
  • Propuneri de aprovizionare în funcție de vânzările preconizate, stocuri minime, pe furnizori tradiționali sau alternativi, în funcție de preț sau termene livrare
  • Raport modificare prețuri de achizitie
  • Dată expirare pe loturi
  • Kituri: formare kituri dinamice, asamblare kit cu generare automată a consumurilor și recepția kitului
  • Dată expirare lot
  • Reglari inventar (valoric si cantitativ) la nivel de tranzacții de stoc, depozite, conturi contabile
  • Transformări dintr-un articol în unul sau mai multe articole
Managementul producției

  • Comanda de producție cu introducere produse finite, materii prime și consumabile, operațiuni, produse reziduale
  • Statusuri comenzi producție : planificată, lansată, finalizată
  • Șabloane producție – rețetare, cu posibilitate multiplicare
  • Necesar producție produse finite din comenzile de vânzare sau din stocuri minime cu generare automată a comenzilor de producție
  • Verificarea stocurilor de materii prime și consumabile înaintea lansării în producție
  • Trasabilitatea produselor finite în comenzile de vânzare
  • Import retetare multiple
  • Planificarea condiționată a unui lanț de producție prin comenzi de producție dependente de altele predecesoare
  • Marcare control de calitate și refacere comenzi de producție
  • Calcularea costurilor indirecte, fixe (energie, apa, etc) prin distribuirea facturilor pe comenzile de producție
  • Decalarea automată a comenzilor dintr-un lanț de producție
  • Vizualizare stare lanț de producție cu diagrama Gantt
  • Avertizări la comanda de producție în cazul lipsei stocului de materii prime
  • Generare comenzi de producție din comenzi de vânzare
  • Refacerea unei comenzi cu produse refuzate, evidențierea materialelor neconsumate, generarea unei noi comenzi de producție
  • Asocierea comenzilor de cumpărare cu comenzile de producție pentru stabilirea datei de lansare în producție
  • Lansare producție zilnică
Managementul service-ului

  • Seturi de date tehnicieni, locații client, mașini și obiecte de service
  • Comenzi de service de diferite tipuri : Service plătit, Garanții, Mentenanțe, Punere în funcțiune, etc.
  • Evidenta materialelor, activităților de manopera și a altor costuri în comanda de service
  • Descărcări stocuri pe baza comenzilor de service
  • Facturarea comenzilor de service
  • Integrare nativă cu portalul de service Qubiservice
  • Centralizatoare manoperă tehnicieni
  • Normare activitate și evidențiere status
  • Raport marja comenzi de service
  • Urmărirea istoricului de service
  • Urmărirea istoricului de service
  • Oferta service
  • Generarea automată a tichetelor de mentenanta la datele prevăzute în contracte
  • Centralizatoare pentru clienți
  • Centralizatoare pentru subcontractori
  • Alocare activități pentru calcul automat
  • Integrare Service Channel prin API
Managementul proiectelor

  • Evidențiere în secțiunea calendar a disponibilității fiecărui membru de echipă
  • Suport pentru proiecte cu activități multiple având predecesori și succesori
  • Echipe de lucru distincte pentru fiecare activitate
  • Integrat cu modulele existente (comenzi, stocuri, financiar, contabilitate, salarizare, etc)
  • Urmărirea stadiului proiectelor în diagrama Gantt
  • Posibilitatea copierii de activități din alt proiect
  • Plan de facturare
  • Vizualizare încărcare participanți în alte proiecte
  • Evidențiere zile libere, sărbători legale și calcul automat al zilelor lucrătoare pentru fiecare activitate din proiect
  • Istoric de lucru pt. fiecare proiect, incluzând fișiere atașate
  • Manager de fișiere integrat pentru fiecare proiect
  • Mesagerie între participanții la un proiect
  • Notificări în zona de alerte (dublate de e-mail-uri) pentru o serie de evenimente
  • Evidența costurilor și a veniturilor suplimentare pe subproiecte
  • Evidența marjă estimată și realizată per proiect și subproiect
  • Salvarea succesivă a costurilor estimate
  • Evoluție costuri proiect
Contabilitate

  • Plan conturi complet editabil , Jurnale multiple
  • Dimensiuni contabile (centru de cost , angajat, client, comandă , proiect, etc)
  • Autogenerare elemente dimensiuni contabile
  • Note contabile automate, predefinite, pentru tranzacții de stoc (intrări, ieșiri, transferuri) și cele financiare (facturi furnizori și clienți, încasări , plăți, amortizări, salarii), cu previzualizare și posibilitate modificare
  • Note contabile manuale cu posibilitatea salvării de șabloane
  • Imobilizări : amortizare liniară, degresivă, accelerată. Calcul automat în baza planului de amortizare. Fișa mijlocului fix.
  • Deconturi cheltuieli
  • Balanța de verificare și fișa de cont
  • Bugete multiple la nivel de conturi și dimensiuni contabile, preluarea bugetului din anul precedent
  • Raport P & L – profit si pierdere, Cash flow
  • Diferente automate curs valutar
  • Prelucrare automata a extraselor de cont prin importul fisierului in format tabelar.
  • Declaratii vamale de import
  • Declaratii fiscale : D300, D390, D394
  • D406 ( SAF-T)
  • E- factura. Expediere e-factura pe serverele ANAF direct din sistem
Salarizare

  • Calculul salarial de la salariul net negociat sau de la salariul brut conform legislației în vigoare
  • Generare automată a declarațiilor conform ultimelor norme legale (112, 205)
  • Calculul automat al tuturor tipurilor de concediu
  • Calcul timp lucrat și perioade de indisponibilizare
  • Posibilitatea de a gestiona elementele salariale pe centre de cost și raportări ale cheltuielilor salariale pe centre de cost
  • Pontaj cu preluarea orelor lucrate în comenzile de service și introducerea orelor din producție, proiecte
  • Planificare concedii de odihnă
  • Opțiune de trimitere a fluturașilor de salariu pe email
  • Generare state de plata
  • Gestionare tichete de masă și tichete cadou
  • Introducere avansuri (sumă fixă, procentual din brut sau procentual din net)
  • Calcul automat deduceri și contribuții
  • Facilități pentru construcții
Contracte

  • Șabloane contracte personalizate cu generarea automată a acestora în format Word
  • Definirea perioadelor de lucru (zi, noapte, weekend) și a tarifelor de service aferente în funcție de client
  • Acte adiționale la contracte
  • Conectarea cu modulele financiare prin preluarea din contracte a condițiilor si eșalonărilor de plată, termene de plată și de livrare , alte informații relevate
  • Preluarea articolelor din contacte în comenzile de vânzare
  • Contracte mentenanță service cu generarea automată a tichetelor de intervenție
Managementul contactelor – CRM

  • Managementul persoanelor de contact
  • Managementul oportunitatilor
  • Managementul activitatilor atribuite persoanelor de contact
  • Calendar pentru vizualizarea activitatilor
  • Istoricul activitatilor pe fiecare persoana de contact
Active rulante

  • Definirea obiectelor de service , utilajelor și a altor articole ca active rulante
  • Etichetare proprie a activelor rulante și asocierea cu seriile furnizorilor
  • Calendar utilizare active rulante
  • Asocierea consumabilelor la fiecare activ rulant vândut
  • Atribute variabile pentru fiecare categorie de activ rulant ( autovehicule, utilaje, compresoare, etc )
  • Gruparea activelor rulante pe instalatii
  • Diagrama instalatiei
  • Atribuire serii furnizor la recepția activelor rulante
  • Posibilitate alegere serie activ rulant la ieșirea din stoc
Parc auto si utilaje

  • Mijloace de transport cu date despre masina, inmatriculare
  • Evidenta asigurari cu alerte
  • Evidenta kilometri de bord
  • Grafic km parcursi pe luni
  • Raport km parcursi comparativ cu km service si calcul consum combustibil
Extensie comerț electronic

  • Magazin online integrat nativ cu sistemul ERP
  • Comenzi de vanzare cu afisarea disponibilitatii in stoc a reperelor
  • Facturare din comanda
  • Generare AWB direct din ERP ( Fan Courier )
  • Plati online Mobilpay
  • Sistem rating al produselor cu confirmarea achizitei la recenzie
API interconectare cu aplicatii externe

Suita Q5 ERP / Qubiservice dispune de o colectie API prin care se asigura conectarea cu orice aplicatie externa : magazine online , sisteme contabile, aplicatii GPS, etc.

Toate API-urile pe care le punem la dispozitie sunt documentate si testate POSTMAN