Skip to content
Home » Blog » O zi într-un departament de service

O zi într-un departament de service

4 noiembrie 2021 . Dana se uită nervoasă la ceas. Era vineri, 11 noaptea și încă nu terminase de înregistrat toate fișele de lucru aduse de colegii ei, tehnicienii de teren. Mâine va trebui sa vină din nou la birou și să-și termine treaba, era final de lună și salariile băieților erau calculate în funcție de orele de manoperă care apăreau pe fișe.

Cu ochii mijiți, Dana se uită pe o fișă de lucru uitată probabil printr-un torpedou până i-a fost adusă. Ce materiale a consumat Radu, se întreabă, căutând să descifreze scrisul . Trebuia să trimită musai către gestionar lista de piese folosite de colegii ei la instalări. Simțea că o lasă nervii , l-ar fi sunat pe Radu să îl întrebe ce a vrut să scrie dar era prea târziu. Omul sigur dormea, a lucrat de noapte.

Colac peste pupăză, își amintește că trebuie ca departamentul să trimită către contabilitate două rapoarte de intervenție care nu au fost aduse în termen , până la finalul lunii trecute. Pe unde or fi hârtiile? Știa că erau în tava de documente de pe birou, le-o fi luat cineva? “E și mâine o zi, iși zice în gând, își ia pardesiul și pleacă spre casă”. Pe drum, recapitulează în gând ce are de făcut a doua zi. “Excelul cu orele lucrate, lista cu piesele, să caut fișele de lucru rătăcite . Ah, și m-a mai rugat Robert să văd dacă clientul X a plătit facturile emise luna trecută.”

4 noiembrie 2023 . Dana stă relaxată în scaun și zâmbește . Azi e vineri și diseară merge cu soțul și copiii la teatru. Își aduce aminte că acum un an pe vremea asta era stresată si îngropată în hârtii. Acum totul s-a schimbat, de când firma a implementat noul sistem ERP . Colegii ei iși completază fișele de lucru – acum rapoartele de intervenție – pe telefoane sau pe tabletă. Ba mai mult, rapoartele sunt verificate de către un validator inainte să ajunga la ea. Toate materialele au coduri, toată manopera este și ea codificată într-un nomenclator de activități.

De când colegii ei, tehnicienii, iși fac singuri rapoartele în format electronic, ea nu mai trebuie sa trimită informația în diverse fișiere. Totul e într-un singur loc, în acel sistem integrat.

Dana știe că mai are de facturat 5 rapoarte de intervenție , verifică în sistem dacă toate conțin piese și dacă acele materiale au fost scoase din gestiune. Da, au fost scoase. Dana deschide modulul de facturare, alege rapoartele de intervenție și emite factura către client. Apoi o trimite in SPV cu un singur click.

E ora 5 și Dana se ridică de pe scaun, grăbită să nu întârzie la teatru. Exact atunci sună telefonul și Bogdan, seful ei , o întreabă “Dana, cate kilograme de freon mai avem în gestiunea din Buzău?” . Dana îi spune “Bogdan, ți-aș spune dar chiar sunt în grabă, intră și tu în sistem și verifică, știu că ai cont 🙂 “.

Și iese pe usă , gândindu-se ce ar fi însemnat această replică acum un an, când firma nu avea un software ERP care să organizeze șnur toate operațiunile și să ofere informatii tuturor celor care au nevoie de ele.

Join the conversation

Your email address will not be published. Required fields are marked *