Gestiunea stocurilor în Q5 ERP

Intrări, ieșiri și transferuri stoc , previzionări, stocuri minime, necesar aprovizionare

Cum funcționează ?

Gestiunea stocurilor , prin toate tranzacțiile care o compun (intrări, ieșiri și transferuri de stoc) , se află integrată în toate fluxurile din Q5 ERP care presupun miscări de articole stocabile. Respectând principiile procedurilor din organizație, modulul de evidență a stocurilor va oferi un plus organizare și control, oferind o imagine clară asupra operațiunilor din depozite. Q5 ERP va arăta mereu stocurile fizice, cele disponibile, trasabilitatea fiecărui lot, cantitățile comandate și nerecepționate (sau nelivrate) si alte informații utile. 

Stabilirea necesarului de aprovizionare

Având sursele în  zona de vânzări , service , producție sau contracte, sistemul Q5 ERP va compara stocurile cu cantitățile comandate și va anunța ce repere trebuie aprovizionate și în ce cantități. Mai mult decât atât, sistemul va genera automat propuneri de cumpărare prin gruparea pe comenzile de cumparare a materialelor care provin de la același furnizor. Doriti să aprovizionați de la alți furnizori? Printr-o simplă opțiune, veți avea la dispoziție posibilitatea de a opta între furnizorul traditional și cei alternativi pentru fiecare articol în parte, fiindu-vă afișate și informații legate de pretul de cumpărare si termenul de livrare.

Nu in ultimul rând, Q5 ERP va oferă posibilitatea de a opta și pentru readucerea stocurilor la nivelul de reaprovizionare, pe lângă acoperirea necesarului deja comandat.

Stocuri minime în Q5 ERP

Puteți stabili niveluri de reaprovizionare pentru fiecare articol stocabil în parte. Q5 ERP va anunta când unul dintre aceste repere va scădea sub acest prag, urmând să lanseze comenzi de aprovizionare către furnizori. 

De asemenea, procedura de reaprovizionare este prevazută cu opțiunea de a se ține cont de aceste stocuri minime, pentru a le reîntregi la următoarea achiziție. 

Documente generate automat

Pentru fiecare din tranzacțiile de stoc, sistemul va oferi exportul automat în fisier PDF, cât și posibilitatea de expediere pe mail a documentelor (NIR, bon de consum, aviz de expediție, etc)

Funcționalități

  • Nomenclatoare articole stocabile
  • Nomenclatoare depozite
  • Metode de evaluare: FIFO, LIFO, lot selectat
  • Grupe de produs
  • Nivel de reaprovizionare (stoc minim) pentru fiecare produs
  • Posibilitate de setare furnizori alternativi
  • Intrări și ieșiri în stoc pe baza comenzilor existente în sistem
  • Intrări și ieșiri directe (independente) cu posibilitatea scanării coduri de bare
  • Transferuri stoc cu posibilitatea scanării codurilor de bare
  • Propuneri de aprovizionare în funcție de vânzările preconizate, stocuri minime, pe furnizori tradiționali sau alternativi, în funcție de preț sau termene livrare

GDPR

  • Acord de confidentialitate
  • Setari cookie

Acord de confidentialitate

Accesând acest website , vă exprimați acordul asupra politicii noastre de confidențialitate. Înainte de a accepta termenii , va rugăm sa consultați acestă pagină.   

Setari cookie

Accept cookie-uri