ERP activități liberale | Automatizați procesarea documentelor cu Q5 ERP

Q5 ERP  este soluția optimă pentru cabinete notariale, case de avocatură și alte activități de acest gen.  Funcțiile CRM permit înregistrarea și gestionarea informațiilor referitoare la persoanele cu care se interacționează și care  pot deveni clienți.

De asemenea, calendarul integrat permite stabilirea de evenimente asociate persoanelor de contact : întâlniri, telefoane, corespondențe, etc.

Facturarea și încasarea facturilor este cum nu se poate mai facilă, așa cum este și înregistrarea costurilor care intervin în lucrările care urmează a fi facturate. În acest mod se poate avea o imagine reală asupra profitabilității activității.

Cu ajutorul modulului de management al contractelor puteți conecta draft-urile de documente în format MS Word la seturile de date aferente clienților, sistemul fiind capabil să vă genereze contractul gata completat. Prin alertele care se pot defini în Q5 ERP veți fi mereu atenționați înainte de termenul de expirare al unui contract.   

GDPR

  • Acord de confidentialitate
  • Setari cookie

Acord de confidentialitate

Accesând acest website , vă exprimați acordul asupra politicii noastre de confidențialitate. Înainte de a accepta termenii , va rugăm sa consultați acestă pagină.   

Setari cookie

Accept cookie-uri